RUILEN
Kunnen items geruild worden?
Het is in onze webshop helaas niet mogelijk om items om te ruilen. Mocht je toch een ander item willen dan kan je het ongewenste item retourneren. In de tussentijd kun je het juiste item opnieuw bestellen in onze webshop!
RETOURNEREN
Retourvoorwaarden
Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent met je online aankoop, dan kun je de items retourneren binnen 14 dagen na ontvangst.
De items dienen onbeschadigd en ongedragen te worden geretourneerd. Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat omdat je het artikel op een of andere wijze hebt gebruikt, mogen wij jou aansprakelijk stellen. Dan krijgt u het geld echter niet terug. LET OP: onze oorbellen, kaarsen en geurblokjes mogen NIET retour.
De retourkosten van een retourzending zijn voor eigen rekening. De verantwoordelijkheid van het per post te retourneren product ligt bij de afzender.
Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat wij niet aansprakelijk zijn voor het beschadigen en/of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom bij het postkantoor altijd om een verzendbewijs! Let op: bewaar deze totdat de retour van jouw retouritem correct verwerkt is. Dit is namelijk jouw bewijs van retournering.
Hoe kan ik mijn aankoop retourneren?
Je kunt je bestelling per pakketpost aan ons retourneren. Voor een snelle en correcte afhandeling, is het belangrijk dat je gebruik maakt van het retourformulier dat je in jouw order is ingepakt of klik hier voor het formulier. Deze mag je compleet invullen en toevoegen aan jouw retourpakket. Dan is het pakket klaar voor verzending!
Terugbetaling
Zodra wij jouw retourzending hebben ontvangen, ontvang je per mail een retourbevestiging. Op het moment dat jij deze mail krijgt, ontvang je binnen maximaal 7 werkdagen het bedrag terug voor de geretourneerde items. Terugbetaling vindt plaats via dezelfde betaalmethode als waarmee je je bestelling betaalde.
Wat moet ik doen als mijn terugbetaling niet is verwerkt?
Dit is uiteraard heel vervelend! Als je na uiterlijk 7 werkdagen na ontvangst van de retourbevestiging nog geen terugbetaling hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via info@elkeweekmetelke.nl
RETOURADRES:
Elke week met Elke
Noordstraat 34
4693 CD Poortvliet
Nederland